En dag i taget?

Läste på någon hemsida, om det nu var Food Addicts Anonymus eller någon annan sådan sida att: "Ta en dag i taget"

Jo, gjorde det igår. Konstigt är att man 52 gånger per år får en lite rolig inställning på måndagar att: "Ja nu jävlar ska jag ta tag i det här!" Man går in med 100% och äter snudd på inget alls och motionerar mer än man gjort på veckor. Visst får man en känsla av att man varit rejält duktig men hur hållbart är det? Hur länge ska peppen och motivationen eller motståndskraften räcka? Ingen aning, men man får väl ta en dag i taget...

Visst måste jag erkänna att jag ändå känner mig rätt stolt att jag igår höll min LCHF-plan och intog nästintill inga kolhydrater. Och att det låg 4st Mars-glassar i frysen igår kväll och att det ligger 4st Mars-glassar i frysen idag oxå. Tummen upp för mig! :)

Var på gymmet i går morse och körde benträning och lite mage. Inte alls isnpirerad men tvingade mig till att åka dit. Sen blev det cykel till jobbet, cykel hem från jobbet. Så motion blev det tycker jag så det räckte.
  Middagen blev kött, kött och så lite kött. Riktigt nice när man bara tagit en proteinshake till lunch. Och så har jag bra lunch idag på jobbet. Och idag har jag gått till jobbet, 1 timmas rask promenad.

Blir en bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0