no...

Hello...

You like?

I´know you like...

Hmmm...?

Yes, I told you you like.

So...?

EAT MEEE!!!!

Mina svaga blickar passerar den halvfulla godisskålen med Mars-bars, Kexchoklad, Snickers, Center och Gudvetallt i chokladform. Jag hör hur den förföriskt lockar mig med mjuka ord, inbjuder med sitt fantastiska och underbara innehåll. Fiiii fan vad jag är sugen på godis!!!

Försöker sysselsätta hjärna med att sortera alla dokument i storleksordningen på företagets gemensamma server. Skapar ett oåterkallerligt kaos ädr jag dragit fram vilket sysselsätter mig än mer. Pulsen ökar sin takt i ett mycket ohålsosamt tempo, svettdropparna formas i min alltmer röda panna och mitt nervösa hummande av gamla goa radiohits börjar öka i volym. Min Kinnarps-stol flyger snabbt över golvet och jag vallar mig med mina Birkenstock mot den glasförsedda dörren till min alldeles egen safeplace. Dörren går hårt igen och jag letar fram ett mullrande skratt i bästa Dr Evil-manér. MUUAAHAHAHAHAHAHA!!!

*konstpaus*

Denna kampen mellan dessa Titaner av viljor borde visas på dyraste betalkanalen.

Jag ska inte ha!

Jo....(flåsar suget mig mjukt i nacken) jo....bara lite.

Nej!
Jo!
Nej!
Jo!

Ja det här kommer som ni förstår pågå hela dagen...

Min räddning är förkylningen som får snor att smaka hemkokt knäck. Choklad kommer alltså att smaka gårdsgrus. Jag tror jag passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0