Massor, massor, skriva, skriva!!

Shit pommes! (äh, som att svära i kyrkan banne mig!)

Jag gör som vanligt, hittar något som verkar som en avtagsväg från förfallet, en lösning på min förbannade kamp. Jag förkovrar mig, läser, letar och fyndar MASSOR med information, bloggar, artiklar, studier, bilder.

Jag blir helt uppslukad av bara idén av att jag har ÄNTLIGEN hittat min räddning! Eller? 

Kommer det som vanligt bli tvärstopp, frossande av mat, godis, kakor eftersom jag inser att detta var ännu en återvändsgränd. Inte kommer det här rädda mig, befängt att tro någon sådant. Inte kommer du att bli "frisk"? Seså, ta en kaka till... 

Jag kommer nog överösa den här bloggen med MASSOR av text, inlägg, artiklar osv. Och jag börjar då bolla den här tanken i huvudet. "Ja men hur ska det se ut? Vad ska folk säga om jag bara skiver nya inlägg hela tiden? Vem orkar läsa? Kanske ska hålla mig till en, maxt två inlägg per dag? Eller per dygn? Vill ju inte verka helt galen..." Försent. 

Och kanske slutligen, (för det här inlägget, blir säkert ett 20tal till innan dagen är till ända) vem skriver jag bloggen för? Dig eller Mig? 

Jag skriver när jag vill skriva! Jag skriver när JAG VILL SKRIVA!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0