Soff-funderationer...

En konstig känsla av hopp har på något vis tänts och jag tycker dagen har (eller hade) gått riktigt bra. Gjorde en snabb check och insåg att. Nä, jag har ju ingen middag! Ja men då måste jag ju på ICA och köpa middag. Kanske köpa lite godis oxå...jag ska ju träna i morgon och då förbränner jag ju det. Eller åtminstånde behöver jag energin. Är ju inge kul att träna och vara orkeslös...
Väl på ICA började det med bröd och kakor. Men jag var ju inte suge på kakor så jag gick vidare. Men precis innan kassorna så blev det en godispåse med Werthers eller hur fan de nu stavar. Förbannat...
Middag bestod av två kroppkakor stekta i margarin, och ett paket bacon. Bra combo? Nja, det gick ner lätt eftersom kroppkakebitarna simmade i flott. Och sen gick jag lös på godispåsen innan jag hade ätit middag färdigt.
Har nu sett ett avsnitt på kanal5 play om matmissbrukare. Jisses säger jag bara! Inte för att låta som jag förnekar något men jag har nog en lite mildare sort än dem. Tur för mig kanske. Men bara för att äta så gick jag förbi skafferiet och tog tre Ricecrisp med lite bregott. Inte för att jag gillar dem, men jag behövde äta på något. Eller behövde jag det...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0