Boktipset

Spännande, spännande!!

Nu har de kommit!
Jag har skaffat mig ett lånekort på det lokala biblioteket och stått på en form av vänstelista över två böcker som jag verkligen vill läsa. Och nu har de båda kommit!
  Ska skyndsamt åka dit efter jobbet och hämta ut dem och se om jag klarar läsa böcker. :)

Böckerna tror jag är av stor vikt för mig, just för att få landa lite i min situation, se lite olika verktyg och får en bättre förståelse vad som har skett, vad som sker och vad som ska ske med mig.

Sockerbomben med Bitten Jonsson. Någon sa att man bör passa sig för omslaget, det är winegums...

Vitt begär med Gunilla Sahlin. Fantastisk blogg som jag har läst igenom från första till sista inlägget. Hon är riktigt bra!

Vill inte lägga all förhoppning till dessa börkcer. Jag måste läsa, förstå och hitta en bra väg, eller stig kanse passar bättre, att gå efter. Individualliteten är nog så viktig. Det som funkar för mig funkar kanske inte alls för dig. Medans små specifika saker fungerar vi precis lika. Där ska vi hjälpas åt och bli starka tillsammans. Den styrka hjälper nog oss att gå igenom de ensamma prövningarna med segerviss tanke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0